maanantai 25. kesäkuuta 2018

#144 Pientä päivittelyä

Heippa! Viimepostauksesta on kulunut aikaa jo hurjan paljon, enkä ole saanut aikaiseksi päivitellä blogia ollenkaan. Viimeaikoina mieleen on aina välillä juolahtanut, että pitäisikö poistaa koko blogi tai kirjoittaa jonkinlainen viimeinen postaus. En kuitenkaan halua poistaa koko sivustoa, koska vanhoja tekstejä ja kuvia on aina välillä kiva palata katselemaan.

Laikku

Paddy

Taavi
Tässä välissä on tapahtunut tosi paljon kaikenlaista, mutta ajattelin lyhyesti kirjoitella miten hevoselämän saralla menee tällähetkellä. Olen siis vielä vuoden verran eläintenhoitajaopiskelija ja tämä viimeinen vuosi on lähinnä pelkkää työharjoittelua. En tällähetkellä käy vakituisesti ratsastamassa tai vuokraamassa ketään hevosta, koska yksinkertaisesti aika ei ole riittänyt. Uskallan nyt viimein itsellenikin sen myöntää, ettei mulla ole enää niin suurta intoa ratsastukseen. Edelleen mielelläni ratsastan ja se on ja tulee aina olemaan rakas harrastus, mutta tavoitteellisempi ratsastus ei tule varmaan enää koskaan olemaan se mun juttu, jos se sitä koskaan on edes yrittänyt ollakkaan.

Olin Someron Hevosharrastekeskuksessa työharjoittelussa loppuvuodesta ja kävin siellä muutamalla koulutunnilla. Muuten en oikeastaan viime syksynä ja talvena ole koulun hevosten lisäksi päässyt paljoa ratsastamaan. Empun poneja olen nyt kesän alettua käyny pari kertaa liikuttamassa ja siellä olisi nyt tarkoitus käydä niiden kanssa tekemässä aina kun ehtii. Laikkua ja Paddyä mulla on hirveä ikävä Lappeenrannasta, mutta sinnekun ei niin kovin usein pysty tai saa aikaiseksi lähteä. 

Hensu
Ajattelin nyt aina välillä jos intoa löytyy, päivitellä ratsastuksista tänne mahdollisten kuvien kera. Säännöllisesti postauksia ei kuitenkaan enää tule. Kiitos paljon kaikille jotka blogiani jaksaa edelleen lueskella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä ihmeessä kommentti :) Kiitos jos kommentoit! Arvostan sitä!